It is currently 24 May 2018, 15:24

All times are UTC + 2 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
PostPosted: 25 Feb 2018, 19:57 
Offline
Руководитель проекта
User avatar

Joined: 31 Jul 2008, 19:08
Posts: 34718
Code:
        //клады 1-7 уровня и данжи со слабыми мобами
        public static readonly IObjectEntry<Item> OrdinaryHousePlan = new ListEntry<Item>()
            .Add(typeof(DarkWoodStandardWallsPlan) , 2)
            .Add(typeof(DarkWoodHalfWallsPlan) , 1)
            .Add(typeof(DarkWoodQuarterWallsPlan) , 1)
            .Add(typeof(DarkWoodDoorPlan), 3)
            .Add(typeof(GreyPaversandFlagstonesPlan), 1)
            .Add(typeof(DarkWoodOnePlan), 2)
            .Add(typeof(DarkWoodPlan) , 2)
            .Add(typeof(ThatchRoofPlan), 2);

        //Despise Level 3 //2% - 75k chest
        public static readonly IObjectEntry<Item> LightWoodHousePlan = new ListEntry<Item>()
            .Add(typeof(LightWoodStandardWallsPlan) , 2)
            .Add(typeof(LightWoodHalfWallsPlan) , 1)
            .Add(typeof(LightWoodQuarterWallsPlan) , 1)
            .Add(typeof(LightWoodDoorPlan) , 2)
            .Add(typeof(LightWoodOnePlan) , 2)
            .Add(typeof(LightWoodPlan) , 2);

        //Dragon Chest (Destard) //1% - 75k chest
        public static readonly IObjectEntry<Item> GraniteHousePlan = new ListEntry<Item>()
            .Add(typeof(GraniteStandardWallsPlan) , 2)
            .Add(typeof(GraniteRoofEdgingPlan) , 1)
            .Add(typeof(MetalDoorPlan) , 2)
            .Add(typeof(BlueTilePlan) , 1)
            .Add(typeof(RedTilePlan) , 1)
            .Add(typeof(GranitePlan) , 2)
            .Add(typeof(StoneRoofPlan) , 2);

        //Treasuries Level 6 //2%
        public static readonly IObjectEntry<Item> FieldstoneHousePlan = new ListEntry<Item>()
            .Add(typeof(FieldstoneStandardWallsPlan) , 2)
            .Add(typeof(FieldstoneHalfWallsPlan) , 1)
            .Add(typeof(WoodDoorPlan) , 1)
            .Add(typeof(WoodenShinglesPlan) , 1);

        //Shame Level 4 //1% - 75k chest
        public static readonly IObjectEntry<Item> WeatheredStoneHousePlan = new ListEntry<Item>()
            .Add(typeof(WeatheredStoneStandardWallsPlan) , 2)
            .Add(typeof(WeatheredStoneRoofEdgingPlan) , 1)
            .Add(typeof(WeatheredStonePlan) , 2)
            .Add(typeof(StrawRoofPlan) , 4)
           /* .Add(typeof(StrawRoofTwoPlan) , 2)*/;

        //North Temple of Necromancy 1-2 //1% - 40k chest, 1% - 100k chest
        public static readonly IObjectEntry<Item> GreyBrickHousePlan = new ListEntry<Item>()
            .Add(typeof(GreyBrickStandardWallsPlan) , 2)
            .Add(typeof(GreyBrickHalfWallsPlan) , 1)
            .Add(typeof(GreyBrickQuarterWallsPlan) , 1);

        //Ice Dungeon Level 1 //0.5% - 22.5k chest
        public static readonly IObjectEntry<Item> LightBrickHousePlan = new ListEntry<Item>()
            .Add(typeof(LightBrickStandardWallsPlan) , 2)
            .Add(typeof(LightBrickHalfWallsPlan) , 1)
            .Add(typeof(LightBrickQuarterWallsPlan) , 1)
            .Add(typeof(LightStonePlan) , 2); //?

        //Treasuries Level 7 //2%
        public static readonly IObjectEntry<Item> PlasterHousePlan = new ListEntry<Item>()
            .Add(typeof(WoodandPlasterPlainWallsPlan) , 2)
            .Add(typeof(WoodandPlasterDiagonalBeamsOnePlan) , 2)
            .Add(typeof(WoodandPlasterDiagonalBeamsTwoPlan) , 2)
            .Add(typeof(WoodandPlasterFancyWallsPlan) , 1)
            .Add(typeof(WoodandPlasterMediumWallsPlan) , 2)
            .Add(typeof(WoodandPlasterWoodTrimWallsPlan) , 2)
            .Add(typeof(TileRoofPlan) , 8);

        //Desert Island //Cloak of Wind chance / 2
        public static readonly IObjectEntry<Item> SandstoneBrickHousePlan = new ListEntry<Item>()
            .Add(typeof(SandstoneBrickFancyWallsPlan) , 1)
            .Add(typeof(SandstoneBrickPlainWallsPlan) , 2)
            .Add(typeof(SandstoneBrickFancyHalfWallsPlan) , 1)
            .Add(typeof(SandstoneBrickPlainHalfWallsPlan) , 1)
            .Add(typeof(SandstoneBricksPlan) , 2)
            .Add(typeof(SandstonePlan) , 2)
            .Add(typeof(SandstoneBrickPlan) , 1);

        //Desert Island //Jinn // 0.2%
        public static readonly IObjectEntry<Item> FlatStoneHousePlan = new ListEntry<Item>()
            .Add(typeof(FlatStoneFancyWallsPlan) , 1)
            .Add(typeof(FlatStoneMediumWallsPlan) , 1)
            .Add(typeof(FlatStoneOpenWallsPlan) , 1)
            .Add(typeof(FlatStonePlainWallsPlan) , 1);

        //Treasuries Level 8 //2%
        public static readonly IObjectEntry<Item> TanMarbleHousePlan = new ListEntry<Item>()
            .Add(typeof(TanMarbleArcadesPlan) , 1) //
            .Add(typeof(TanMarbleColumnsPlan) , 1) //
            .Add(typeof(TanMarbleFancyArchwaysPlan) , 1) //
            .Add(typeof(TanMarbleFancyRoofEdgingPlan) , 2)
            .Add(typeof(TanMarbleFancyWallsPlan) , 2)
            .Add(typeof(TanMarbleHalfWallsPlan) , 2)
            .Add(typeof(TanMarbleMediumArchwaysPlan) , 1) //
            .Add(typeof(TanMarbleMediumRoofEdgingPlan) , 2)
            .Add(typeof(TanMarbleMediumWallsPlan) , 2)
            .Add(typeof(TanMarblePlainArchwaysPlan) , 1) //
            .Add(typeof(TanMarblePlainRoofEdgingPlan) , 2)
            .Add(typeof(TanMarblePlainWallsPlan), 2)
            .Add(typeof(TanMarblePlan), 2)
            .Add(typeof(MiscTilePlan) , 3)
            .Add(typeof(RoofTilesTwoPlan) , 3)
            .Add(typeof(CeramicTilesPlan) , 6) //?
            /*.Add(typeof(CeramicTilesTwoPlan) , 4)*/; //?

        //Ice Dungeon Level 2 //2% - 150k chest
        public static readonly IObjectEntry<Item> WhiteMarbleHousePlan = new ListEntry<Item>()
            .Add(typeof(WhiteMarbleArcadesPlan) , 1) //
            .Add(typeof(WhiteMarbleColumnsPlan) , 1) //
            .Add(typeof(WhiteMarbleFancyArchwaysPlan) , 1) //
            .Add(typeof(WhiteMarbleFancyRoofEdgingPlan) , 2)
            .Add(typeof(WhiteMarbleFancyWallsPlan) , 2)
            .Add(typeof(WhiteMarbleHalfWallsPlan) , 2)
            .Add(typeof(WhiteMarbleMediumArchwaysPlan) , 1) //
            .Add(typeof(WhiteMarbleMediumRoofEdgingPlan) , 2)
            .Add(typeof(WhiteMarbleMediumWallsPlan) , 2)
            .Add(typeof(WhiteMarblePlainArchwaysPlan) , 1) //
            .Add(typeof(WhiteMarblePlainRoofEdgingPlan) , 2)
            .Add(typeof(WhiteMarblePlainWallsPlan) , 2)
            .Add(typeof(WoodandMetalDoorPlan) , 3) //?
            .Add(typeof(WhiteCeramicTilesPlan) , 6) //?
            /*.Add(typeof(WhiteCeramicTilesTwoPlan) , 4)*/; //?

        ////The Temple of Evil // 1
        public static readonly IObjectEntry<Item> SandstoneandMortarHousePlan = new ListEntry<Item>()
            .Add(typeof(SandstoneandMortarDarkWallsPlan) , 1)
            .Add(typeof(SandstoneandMortarLightWallsPlan) , 1)
            .Add(typeof(SandstoneandMortarMultiWallsPlan) , 1);

        ////North Temple of Necromancy Level 2 // 0.8% - 100k chest
        public static readonly IObjectEntry<Item> UnsortedHousePlan = new ListEntry<Item>()
            .Add(typeof(RedBrickPlan) , 1)
            .Add(typeof(MoreSandstonePlan) , 1)
            .Add(typeof(RedPlan) , 1); //

        //Mithril Elemental 1%
        //SandstoneandPlasterStandardWallsPlan

        //Kserxx 1%
        //LogRoofPlan


Top
 Profile  
 
PostPosted: 25 Feb 2018, 20:14 
Offline
Эксперт

Joined: 07 Jan 2014, 20:46
Posts: 1592
Спасибо за информацию :)
Если кто-то выбьет LightBrickStandardWallsPlan или FieldstoneStandardWallsPlan
Готов купить, в лс или в дискорде Crixus.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group